کد خبر : 1989
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژوئن 2024 - 8:06

ضرورت تامین منابع مالی پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد به منظور ادامه فعالیت

ضرورت تامین منابع مالی پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد به منظور ادامه فعالیت

احمد وحیدی ۱۹ خردادماه در سفر به شهرکرد، در بازدید از ایستگاه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: راه‌آهن علاوه بر این که از لحاظ مسافربری به حمل و نقل کمک می‌کند، ادر بحث باری نیز می‌تواند به وضع اقتصادی کمک کند. وی با اشاره به اینکه طول این

احمد وحیدی ۱۹ خردادماه در سفر به شهرکرد، در بازدید از ایستگاه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: راه‌آهن علاوه بر این که از لحاظ مسافربری به حمل و نقل کمک می‌کند، ادر بحث باری نیز می‌تواند به وضع اقتصادی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه طول این راه‌آهن تقریباً ۹۰ کیلومتر است و حدود ۱۰ تونل دارد، افزود: تونل‌ها از پیشرفت بالایی برخوردارند که البته بیش از ۵۰ درصد آن لاینیگ شده است و تنها در حوزه پل‌ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وزیر کشور ادامه داد: ایستگاه‌ها تقریباً از۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند و باید کمک شود تا اعتبارات مورد نیاز تامین شود، گرچه همزمان با تکمیل ایستگاه‌ها، بحث زیرساخت‌ها که حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته نیز تکمیل شود.

وحیدی گفت: این خط ریلی پس از تکمیل زیرساخت‌ها وارد مرحله ریل گذاری خواهد شد بنابراین کار باید با جدیت دنبال و در راستای تامین منابع کمک‌ شود تا پروژه از نفس نیفتد، گرچه اکنون پروژه فعال است و باید فعالیت این پروژه ادامه یاید.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.